Klachten

Klacht & klachtenformulier



Iedere dag doen wij ons uiterste best om uw kind de aller-, aller-, aller beste opvang te geven.
Maar daar waar mensen werken, kan ook wel eens een foutje worden gemaakt.

Vanzelfsprekend hopen wij dat het nooit het geval zal zijn, maar... mocht u (evengoed) toch een klacht over ons kinderdagverblijf hebben?
Dan heeft u altijd het recht om uw ongenoegen te uiten en een klacht in te dienen.
Wij hopen dat u direct uw ontevredenheid bij ons neerlegt, waarna wij er alles aan zullen doen om uw klacht intern naar alle tevredenheid op te lossen. Vanzelfsprekend zullen wij uw feedback gebruiken om onszelf -waar nodig- te verbeteren.
Door op de onderstaande afbeelding te klikken kunt u ons interne klachtenformulier openen.


Afhankelijk van uw webbrowser kunt u dit formulier direct printen en daarna invullen.

Mocht onze interne klachtenprocedure (en klachtafhandeling) niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan staat het u vrij om u een geschil in te dienen bij de Geschillencommissie. Hier kunt u tevens het reglement van de Geschillencommissie Kinderopvang te vinden.